Simpo vs Beskeen 12 rader svenska
Simpo:
Ärligt talat! Jag kommer garanterat att göra fiskpinnar av dig för jag har ont om plats, har ju redan en vinst i bagaget Så säg vad du vill, här kommer ännu en vinst ännu en förlust för dig, du har iallafall nått att vänja dig vid Och är du dum i skallen eller har bara din hjärna rostat sönder? det här blir en battle du inte kan vinna med hjälp av kompisröster Så hälsa Cassandria och dom andra att hålla sig i skinnet innan jag tar till oschysta medel och gör er till korvpastej på pinne För du vill inte mucka med mig, jag knullar din tjej, sen när ni två är tillsammans så blir hon genast nunna igen Jag gick med på battle, fast jag övervägde som att ha dig på vågen så shut the fuck up, Beskeen, och hälsa tjejen från mig Beskeen: Fiskpinnar? tränar du skuggboxning?för dina punches är luftsvingar du måste suga på sparring för runt din partners gylf syns fuktringar ditt skryt är tunt som gasbinder, fullt av 'bite' som centralminnen och ständigt missvisande..likt guider utan lokalsinne" så det är inte konstigt att ditt skit tilltalar folk likt mimare mej diggar dom för mitt flow är cleanare jag är bättre lite finare medans du tycks ha stannat i växten, som mjöldagg å bladlus och nu stänger du käften för du är omtyckt som bögar på badhus klart du är en naturbegåvning du är ju en gräslig träskalle och lika meningsfull som analfabeters lästabbe nu har jag lekt maten som en frossande barnkannibal dags att sluka kraken och krossa hans framtidsplan ..btw din mamma hälsar tillbaka ;)
Först till 7 ....inga kompis röster tack!!!
---------Reklamplats---------
|