Lillpolacken vs Adde G
Lillpolacken:
Över mig så vinner man ju sällan// vinner du över mig så kommer du att skrälla// Denna battle är du nu tvungen att lämna// ensam, du e knäckt o nu kommer du flämta// jag skämta(!), du kommer dö ihop med din festman// Mannen, du har nu hamnat i Lillpolackens fälla!// Din jävla imbecill du kan ju fan inte rimma// så grillad, i ditt huvud kan det knappast klinga!// spring hem till din morsa: det fulaste trollet// irritationsobjekt, du är ett misslyckat projekt!// Jag är som idol-juryn, du har redan underkänt// Jag hoppas verkligen det du kommer me e på skämt..// För jag har nu dissat dig så hett att du framstår som dum// så hett att jag hälsar dig välkommen till mitt krematorium!
Adde G:
Det är komsiskt att du nämner att jag ska dö ihop med min festman// du lekar brokebackmountain med din pojkvänn i ett tält och smeker hans "korta arm"// du är en unge som sitter hemma och tittar på transformers armada// gillar att klä sig i mammas kläder och bära prada// din chans att överleva är lika stor som att döda luft med hammare// lika stor chans som dina släktingar hade i hitlers gaskammare// du går till pride festivalen för att tracka på bög slummret// det enda du har glömt är att det är du som är huvudnummret// du är så jävla dålig kommer aldrig komma till några rapp finaler// du tjänar lika lite som kines ungen gör i sina glade touch reklamer// knack knack pollack är det nån hemma ditt lilla pollack pack// kom hem till mig så ska jag dra mitt "hur man rimmar" snack// lillpollacken sök asyl du och din familj har fake identitet// man kan inte hjälpa att kasta saker på dig du drar till dig skit som en magnet//
FÖRSTEN TILL 7 SOM VANLIGT!!! MOTIVERA ERA RÖSTER OCKSÅ, TACK!!!
Take every day like it is your last day of your life...
|