Du ha gött flow genom texten som vanligt var rikkvaliten bra. Detta är min favorit av dina battels. Inte för mycket jobbiga rim. Flowet kommer på och du avslutar bra och får rimmen att hänga ihop. Du är missanpassad och det med folkmassor skingras tycker jag hände ihop jävligt bra! Dina counter punches tyckte jag var bra som fan. Dom innehöll svåra ord och du rimmade på lätta också. Vad ska jag säga keep up the good work! Triplebig : Seriöst någonting hände där! Dissarna har blivit mycket bättre och du har fått ett tajt flow. Något som jag vill se mer ifrån din sida är lite svåra rim. Inte så många bra punches men endå mycket bättre text en den andra :P Jag tyckte flowet i dom första raderna till dr:dre var helt stört gött. man kunde känna att det skule gå att rappa. Men sedan så kom du av dig lite vilket var synd. Öva lite mer på punches och hålla den ninvån du kan göra! sammanfattning : väldigt bra skrivare båda två tycker jag. Kändes gött att Triplebig kickade in så bra som han gjort där men synd att flowet gick neråt. Bra motdissar, bra flow, som vanligt tajta dissar. Jag lägger voten på :Afro_P Gråt inte Triplebig, det var nära denna gången!
I want to know God's thoughts... the rest are details. Albert Einstein