Lillpolacken vs T-Man
Lillpolacken:
här ska man då dissa o sänka mister tulleman// han som e bög o är mest känd som "knull-me-farsan"// Din dissar dom borde kastas i en soptunna// tro mig, dom är förfan motsatsen till hotfulla// du snackar mycket men du vet att du sög min kuk// jag ska säga dig din hora; nu dög ditt sug// du äcklar mig, du borde bli så jävla överkörd// du är smal som en pinne, du borde äta grövre bröd!//
T-Man:
Har du sett mina dissar, de var iaf inga hot nämnda har vunnit över många bögar o jag vinner över denna jag snackar inte så mycke skriver mest på datan vi tar det till staden och du vet jag e bäst på gatan Jag: sitter vid datan hela dagen o de gör mig till en hot-male knullar ibland o fråga inte, din brud har redan fått mig vem som är bög, de ska jag berätta för dig din horiga unge du har fan tagit på mer bollar än de finns på gothia cupen jag vill vara smal o sexig och håller mig till mitt knäckebröd pallar inte dissa dig mer, vill ba få fram att du e en äckelbög
först till sju
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|