Sugminkrew vs Matthew 8 rader svenska
först till sju som vanligt och inga kompisvotes tack
sugminkrew matte, mina ord får dig att divideras i hälften finns farliga sjukdomar men detta e värre,värre än pesten detta är testet, om du klarar av mina omöjliga hinder du tror att du är snabb o grym men ändå visar inget dom kallar mig för den allsmäktige och snart förstår du varför för jag är som din gud och gör dig totalt maktlös två rader kvar och dom hugger jag in rakt i hjärtat, detta är internet batte tar det som skoj och ändå klarar du inte av smärtan
Matthew För Matthew ger sugminkrew käftslag på käftslag att du är sämre än mig kan vara tänkbart nej bara självklart du börjar gråta, för du är grinigare än ett mensbarn när du började battla mig kunde du inte tänkt klart jag ser nödrim på nödrim i din så kallade text du är inte ens nära min nivå och du fuckades lätt det är typiskt att jag får battla alla dessa skrivande töntar jag flyter så bra att jag är nog en blivande sjöman
Först till sju och inte kompisvotes tack! Lycka till sugminkrew.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
|