Beskeen vs. Simpo 10 rader svenska
Beskeen: Greppar din nacke och bryter din "huvudled" för jag är "tvär gata" droppar rader med världsvana, du gör inte hiphop du svär bara! Din skit kommer ratas och du kommer bli riktigt skadad orden får killen att skaka så det mäts upp på richterskalan! Du kan inte vinna.. så att försöka är inte nödvändigt förlora emot Beskeen är mode.. du vet "Dö trendig" och att jag levererar dig fler hårda kängor än "Din Sko" är för att du är mer irriterande än en upphakad rington att du skulle ha någon chans Simpo ..tilllåt mig misstro drar min pistol skjuter och gör om whoa till en krigzon !! Simpo: Battla mig & du kommer sova med fiskarna som valhoror, för du har ingen chans, du är inte "edoo" som Dag Otto Jävla fikus, stampar dig i ansikte tills du får hjärnskakning & startar en konversation om skor... med Al Bundy. De blir ännu en vinst till min samling, du blir bara sämre & sämre & är de mode att förlora mot dig så spränger jag trenden Med hjälp av C4, TNT och dynamit, instoppad i din rumphaka, & efter den smällen är de inte konstigt att du är upphakad Även fast jag inte battlat på länge, så vinner jag för ärligt talat alltså - Du är inte bra snarare riktigt lam
som vanligt kör vi först till 7 röster, motivera gärna
och så är det så jävla trist med kompis röster ......så vi skippar dom
---------Reklamplats---------
|