I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lillpolacken vs LL CJ

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2007-07-13 12:42

Lillpolacken vs LL CJ

LL CJ, jag har nu utmanat dig, och redan nu tror du att du kommer krossa mig//
Men, jag ska berätta en sak som du gör varje dag//
du är rena rama pesten, du knullar med din morsa, äckliga incesten//
det är ingen vacker scen, du är ett skämt på två ben//
Eller vänta din msn e nonting med badboy2, killen, du kanske inte har någon dick då?//
Det låter jävligt G, (haha), mer troligt att du är en wannabe!//
Jag sticker nu o tar mig en piss medans jag väntar på att du och din affrofriss, kom nu med någon misslyckad diss!//

Detta är min första battle och kom med god kritik, kom med tips vad jag kan förbättra. Både jag o LL CJ kör vår första battle! Over & out!

Lillpolacken du ski inte dissa mitt logga bild visst jag har afrokrull//

Men den enda anledningen jag har det e för din mammas skull

• - shit asså du ska se hon i sängen hon e vad man kallar ett riktigt knull //

du säger att jag e wannabe och dissar mitt msn namn -det var som fan //   

men jag e mer gangsta en dig för jag e neger o du e whiteboi dom hetre JAN//

-ohh broshan fan vad du e gangster//

hörde att du köpt oregano av en trurk  och de värsta av allt du gick på det när han sa att de var de bästa kanrket//

ojoj manen du har mycket att lära innan du ställer dig upp mot en äkta O.G//

klart jag vet att jag vinner detta battel du kommer bli so ledsen slutar med rappen och bli EMO o plocka dit LIV//

du säger till mig att jag inte har en KUK ärligt talat har du inte lärt dig nå i skolan -helt sjukt//

jag har jamicakanskt blod i kroppen o jag hoppas du har hört talas om en BIG BAMBU//

WHATEVER I`M GOING EASY ON YA du var ju änd rätt schysst//

Men bara så att du vet din pappa e min sla din mamma e min bitch//

som sagt var vi bödda e nybörjare på sånt här

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.