Emma vs. Lillpolacken
Lillpolacken börjar;
Emma, tråkigt att säga men du är en fjortishora// nu är det dags för dig att förlora!// Du har nu släpat dig hit// och jag slaktar dig som om jag vore elit// Hade det varit ett beat hade du inte haft en chans, va// jag tar dig så enkelt din jävla transa// och du e 13 bast, men du battlar kasst// men tjejen du är inte vass, för jag skär din hals// redan efter första raden e du bombad o död// vad är det din morsa matar dig me, du har ett taskigt överflöd!
Emma svarar;
I mejlet skriver du; skratta inte om jag är dålig,
hah, sen kallar du dig elit? jomenvisst, vad fånigt,
Om jag är en fjortishora känner du mig inte väl,
och tajta rader, vet du ens vad det är?
jag har flow, du har nödrim. ändå är jag kass?
du kan ju ta och komma hit om du ville skära av min hals
så får vi se vem som bangar, för inte fan är det jag,
13 år, skitsamma?, jag är ändå jävligt bra,
hur gammal är du ens? så 'mogen' som du verkar,
att du tror du vinner med det där, huh då måste du skämta! Först till 7. :)
Må bäste battlare vinna! :)
Take every day like it is your last day of your life...
Båda får jobba på att få in lite avancerade rim och fyndigheter men på den här nivån så va Emma bättre v; Emma
---------Reklamplats---------
Ajaj, lite tråkigt med underläge direkt så :P
V: Lillpolacken :) POLSKA! POLSKA!
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
V: emma Hon diggades bättre än polacken, men ingen av er va speciellt bra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeah :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I mejlet skriver du; skratta inte om jag är dålig,
hah, sen kallar du dig elit? jomenvisst, vad fånigt. Känsligt Emma känsligt ... V: Emma
ouff 4-1 underläge... 1 röst iallafall, dock för jag e polack, haha! xD. Men det är iaf en motivering av något slag^^
Yeeaah! :D 4-2 nu, emma nu kmr jag ikapp dig! haha:) RÖSTA NU OCH MOTIVERA HELST!!
på den här nivån är det nog emma som tar hem vinsten.. inget ont om polacker;) v; emma
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
Haha, nesch, jag tar det lugnt ;) det är trots allt på skoj, iallafall som jag tar det, ett roligt tidsfördriv för mig. :)5-2 till emma nu då!
MEEN RÖSTA FÖR FAAAAAN DET TAR INTE LÅNG TIIID!!!!
V; Emma, inget snack om saken.. men inte för att nån av er va särskilt bra.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
6-2 till emma (eller man kanske säger 2-6? shit the same), jag medger att jag faktiskt va sämre, du har typ vunnit nu ^^ grattis i förskott :P
haha ye, tack för alla röster :) ,
måste väl typ hända nått under här som gör att jag vinner ... -.- taskigt läge ;P men det va faktiskt min första battle! :O
men vota nu då!!!!!!
Jag lägger min på Emma, men det var väldigt jämnt - eftersom ingen av er ens försökte er på någon rolig diss eller punch. Nå, Polacken, du har blivit enormt mycket bättre sedan din tidigare battle mot LL CJ, så deppa inte. Fortsätter du att lyssna på kritik och bättra dig i den här takten så kommer du snart att vinna battles. Allmäna kommentarer: 1. Ni måste ha lite skämt i era rader. Det räcker inte med "jag är bäst - du är sämst" - utan ni måste använda liknelser, överdrifter, roliga dissar eller punches. I början kan ni använda played grejer, såsom varianter på "jag ska däcka dig som michelingubben" eller liknande, för att sedan försöka hitta på mer orginella grejer. Men ni bara måste ha -något-. Jag skulle aldrig ens gå in i en battle om jag inte redan hade något skämt i mitt bakhuvud eller trodde att jag kunde komma på någon snabbt. Det är nämligen bara slöseri med folks tid att posta sådana här battles. 2. Polacken: Kalla inte din motståndare för hora eller transa (eller bög, om du möter en kille). Inte BARA. Det är helt okej om du gör det på ett roligt sätt via något finurligt skämt, men att göra det utan humor får dig att framstå som desperat och som om du själv anade att du var på väg att förlora: Det är alltså en diss mot dig själv. Du skall aldrig framstå som desperat om du vill vinna en battle. Tvärtom ska man ha en överlägsen och tillbakalutad attityd - du skall få det att se ut som om det är din motståndare som tappar fattningen och behöver ta till de enkla knepen. En stor del till att jag gav rösten åt Emma var för att du verkade osäker och desperat, medan hon hade en mer dryg och skönt överlägsen attityd. Hade du inte tagit till så enkla knep så hade det kunnat sluta annorlunda. 3. Det här forumet är ingen chat. Det kan ta lång tid innan röster kommer. Om jag ser dig bumpa upp dina egna trådar igen för att de inte fått någon röst den senaste TIMMEN sedan du postade senast så kommer jag rösta på din motståndare bara för att lära dig att sluta bumpa. Var sparsam med att posta i din egen tråd. Skriv inte "amen kom igen, rösta!"-inlägg förrän du absolut måste.
ok, tack för kritiken cassandria, skönt att höra att jag blivit bättre men att jag fortfarande måste bättra mig och det vet jag men(borde inte använda men egentligen) jag är ju ny och jag har aldrig battlat förut, men jag ska fortsätta så ska vi se om jag bli bra. Yes, ingen mera upp-bumpning om ja nu verkligen inte behöver. Emma är bättre det visar hon faktiskt i denna battlen och jag blir inte sur för det utan jag håller uppe mitt jobbande på dissar och ska komma på några roliga skämt och annat bra.Tack igen och kul och veta att ja förbättrat mig! Frid, Cassandria! (:
Emma vann denna battlen med 7-2, dags att stänga denna tråden nu.