I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-06-30 13:51

Kewo Vs. Danpag

Kewo//

jag möter pagard,ingen vet vad hon är för kön/
hon har fitta och 1center,balle hur hörs stön?/
ingen vet vem hon är,för hon är nån slaks spöke/
hoon får kuk i röven,hon är en slyna som får böter/
8bars jag langar, som knark i fickan /
pickadollen i handen, nu sjuter jag i fittan/
Jag fick mobilnummer och riktnummer av din mamma/
sen våldtog jag hon,du suger kuk fatta din mothafucka/

Danpag(pagard)//

Asåå shit vad är det här jag ödslar rader på?//

Grabben är 12 år å har inte nånsins spelat in nån låt//

Dags å recca innan du kan kalla dig rappare//

Dags å lära sig gramatiken innan du försöker batlla mig//

Vem är slynan och varför får hon böter?//

Kan du snälla berätta lr ska du dra in dina bröder//

HAHA stackars grabb du får säkert oxå smaka fitta i framtiden//

Men inte än för nu kommer du bli dränk för jag sprutar som brandbilen//

Så wack shit vote först till 7 PEACE!

2007-06-30 13:54
pagard LÄTT !
cheeeeeeeeea ;D

2007-06-30 14:02
för att han hade fetare rader helt enkelt! (:
cheeeeeeeeea ;D

2007-06-30 14:03
1-0 till danpag :)

2007-06-30 14:40
v; kewo..
*jaja! -smack-smack*

2007-06-30 14:59
hahah kewo har du droppat din första battle :D KUL!

hahah kewo,s första så Vote kewo.. !
0 523

2007-06-30 15:02
PAGARD får min röst! 1-0
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo

2007-06-30 15:59
kewo: man kan inte alltid få alla röster...
Snea inte nu...
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo

2007-06-30 16:05
shit nu kommer jag låta fett gnällig:P men även om det är hans första battle ... det spelar ingen roll... min första på 3 månader typ... men men fuck it... d e texten som ska bedömas man ska inte räkna med erfarenheten;)

2007-06-30 16:18
aight d e d bästa;) men ville ba säga det eftersom "Grabbenpåmicen"s - kewo,s första så Vote kewo.. ! - å tänkte ba påpeka

2007-06-30 16:30
pagard

2007-06-30 16:34
thx... är det 3-3 lr har ingen koll

2007-06-30 22:07
lätt pagard bättre helt enkelt
---------Reklamplats---------

2007-07-01 01:50
Pagard!!!!!!! vem annars?`?:S:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2007-07-01 16:46
Pagard var nivåer bättre! Men båda var långt ifrån bra. Jag såg inga som helst punchlines som stack ut utan mest bara onödiga rader som inte skulle passa som utfyllnad annars.

Kewo - lär dig gramatiken, lär dig rimma bättre & försök komma på lite fyndigare rader istället för saker som "Yo jag våldtar din mamma" och liknande skit.

Pagard - Du var lite bättre för att du ialf använde dig av lite liknelser och sådant som inte kewo använde sig av. Men även du måste lära dig rimma snyggare och komma på ännu fyndigare dissar!

Och jag förstår mig inte på folket i B&C. Varför lämnar inte en enda jävel en BRA motivering till varför dom röstar på den personen. Istället för att skriva "Men shit! Det var bra för att vara första så du får rösten" borde man ju se det ur en annan synvinkel och försöka bedöma personen i fråga efter förmåga och inte hur många battles man gjort!

I vilket fall... Jag har sagt mitt.

och rösten gick till Pagard som sagt. Motiveringen finns i kritiken.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2007-07-02 01:20
Jotohananen P16

TACK SOM FAN ÄNTLIGEN NÅN SOM FATTAR VAD DET GÅR UT PÅ!!! Puss på dig asså!  peace

2007-07-10 08:40
up

2007-07-10 12:27
Grattis Pagard. Du får min röst och vann.

Jag tycker visserligen att kewo har bättre flyt i sina rader, men några rader var obegripliga och ingen var särskilt fyndig. Pagard var inte heller så bra, men tendensen till fyndighet i sista raden gav dig segern.

Om jag vore er så skulle jag öva på att använda fler liknelser, skämt och fyndigheter. Ni behöver lära er hur man dissar med stil.

2007-07-11 08:54
Tack då Cassandria, jo håller med om att skiten var wack, men jag ska försöka tra åt mig asv din kritik och kanske göra det bättre nästa gång, om jag orkar slösa rader på sånt här skit vill säga:) peace