I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-06-28 00:42

Nazeem vs Salaro

Nazeem:

I really dont wanna talk to this bitchass i oughta take my tecca and spray/

Only time we ha have a conversation is when you turn to Mekka and pray/

Okey it's certain that this person and his herdsmen will scream help urgent!/

Leave your bodyparts shattered all over the place like an arab insurgent/

Im cursin and pickin on this fool for thinking he's kicking a hot scripture/

Im really trying to figure out if that's lipstick you got on your picture/

Picture me loosin? your'e in critical state and need biblical faith definately/

Salaro's mad, i'll detach your penis so you and him can "piss off" seperately/

And evidently your verse aint hard-hitting herb because when you talk you lie/

Im at your moms place - call me Israel - because the way i see it it's my right to occupy/

Could let my unique Tech speak and if we analyze it's logical this slaughter/

Expose my unique Technique and get paralyzed like a neurological disorder/

Salaro:

Im the greatest and that's end of discussion, oppose that and see me come bustin/

I get girls like Justin and you're history like the fuels in an industrial combustion/

Im gold and you're rustin and also disgusting Salaro is on the top off the chart/

It's a wicked start becuz im rippin apart you body parts for trying to copy my art/

Popped in the heart i'm eminent equipped with a venemous spit aim at your face again/

Yes sir we can cock the glock or box it out and if im Rocky you must be Adrienne/

You came first at me i'll unleash my verbal weaponry that'll make you burst in three/

There's no remedies for your homosexual tendencies another diss you'll take personally/

Its a certainty you cant drop a nice verse as me crying over the personals im bringing up/

Listen up if my cellphone starts tinging I gotta leave because it's your bitch ringing up/

2007-06-28 00:48
Först till 10!

2007-06-28 17:25
OK! Får man rösta på sig själv?

2007-07-02 10:25

Salaro, nej:)

2007-07-05 01:31
Shit ni killar va skillade Big up för båda men får noga säga nazeem men bra jobbat du med salaro de som Nazeem gjorde bättre var att de var bättre rim Salaro gjorde ett å annat nödrim
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-10 16:35
ok, fler röster?

2007-07-15 12:52
Svårt att få röster här:)

2007-07-15 13:10
V; Nazeem

Bättre helt enkelt, lite mer flow i texten.
Salaro körde nott nödrim här o där som sades innan..
Take every day like it is your last day of your life...

2007-07-16 00:14
Thanks dude! 2-0, keep em comin!

2007-07-16 18:00
Wow. Först: Båda gjorde det här djäkligt bra. Salaro's flyt och multirim imponerar, medan Nazeem briljerar med en del mycket snygga och långa rim, där "analyze, it's logical this slaughter/paralyzed like a neurological disorder/" var min favorit.

Båda har dessutom sköna dissar, såsom Salaros "you're history like the fuels in an industrial combustion/".

Eftersom jag gillar morbida grejer så var min favorit dock "i'll detach your penis so you and him can "piss off" seperately/"

Salaro, du var grym, så du har inget att skämmas för fastän jag lägger min röst på Nazeem. Bra jobbat, båda två.

2007-07-16 21:29
Cassandria, tack för dina kommentarer! Alltid kul med lite längre motiveringar.

2007-07-16 22:07
Båda var skit bra men jag lägger nog min röst på nazeem eller vad han nu hette
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth