Matadoren Vs. Xpect
Xpect:
Biggii din tönt! du kom, du såg, du losa// du är en jävla hype bög som springer runt i stringtrosa// Biggii eller a.k.a Matadoren// ja säger "Haha" och slaktar dåren// Du kommer mot mej som akupunktur// ja vet att du är bög, med din favorit sida suckit.nu// Biggii, snubben som alla kallar nödrimmarn// Du bläjzar alvedon och blir hög på dimman// Fuck hela gävle och fuck dej// varsågod nödrim e ändå din grej!//
Matadoren:
Jasså Xpect du säger att jag springer runt i en stringtrosa, förbövelen!// Men var det inte du som hade kört upp en snusdosa i röven?// Kan inte fatta att du kallar mig bög, är inte det ett drygt ord?// För var det inte din bror du sög, samtidigt som din far våldtog dig så du bajsade blod// Jag tar det coolt, Och avslutar ditt liv, klassat som iskallt mord// Ja jag klickar fram sidan suckit.nu för jag blir rädd p.g.a du sitter och skriker ''JAG VILL HA KUK NU''// Ja det är sant att du och jag var vänner// Ända tills du sa '' JAG VILL HA DEJ I MEJ// Seriöst mannen jag borde förstått att det var nå fel// för när tjejer kom så åkte din kuk ner// En sista fråga till dej bögen// Hur går ditt rekord med dildos samlade i röven?//
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
|