ayhan vs kekke
Ayhan ville battla så langa han dom där raderna fort bara över msn så langa jag väll tilbak ett svar lika fort men , här är det ; )
ayhan Du är som pinokio som skriver texter och battlar Varje gång du säger att du e bäst så växer din näsa Mannen du möter kurden o han kallas slaktaren Hörde att du hade snott en godis o kallar dig baxxaren Tro inte att du kan vinna mot mig du vet vem jag är min vän Det finns inte på värdskaratan som Sovetujonien Jag äter upp dig som du vore än räkmacka jag klipper sönder dig som du vore en gräsmatta
kekke visst jag är som pinokio, om vi jämnför mellan benen battlar ayhan och kammar in en enkel seger kompis, sänk ditt segel du ska få veta att du lever kommer från ingenstanns å smäller typ som torpeder men du är uppkäftig så skickar dig i roterbladen å delar dig på mitten typ som fotbollsplaner så får dig att hålla tyst, för jag är bäst så att battla mig är som att ha en cell på death row
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|