C_H Vs Martiin [Kefft] 10bars Svenska
C_H
jag står här och tittar på killen som försöker dricka sig full på en alcohol fri cider men du kommer inte bli känd indom rapp du är lika anonym som ghost rider om du vill bli känd lite så kan du få jobba hoss mig och bli min lilla slav du kan få äta upp min skit göra allt skit för efter battlen blir de din grav 90& av dina dissar är som du tagit från alla andra små barn i din stad och alla skrattar åt dig och som man seger på ängelska till dig : you retard du kanske vinner denna battlen men du vet jag har tagit iväg din stolthet så gå inte upp på scen mot nån innan du inte ens har nån bra diss färdighet så innan du skämmer ut dig helt lyssna på mina ord ok? : släpp inte ut nån platta du är 20 år men måste fråga dina föräldrar hoss din kompis om du får övernatta
mARTIIN!
Du suger på battla, så skaffa ett liv För ärligt talat, ingen kan vara så kassa som ni Lägger dig i gruppen "vi kan inte flerstavsrimma" Jag har läst fleera gånger, men hitta fan inga Du går runt med Läderbyxor & klackskor Medans jag går runt med Jätteyxor, så fuck you Jag är 17!!!! Varför släppa skiva, när jag inte rappar? Herregud mannen.. Jag skriver bara.. Vad är det du inte fattar? Orkar inte med dig. För du är sämst i världen Akta er för Martiin. Han som är Bäst I BATTLE!!
Skiter i hur ni röstar, orkar inte bry mig. För denna var riktigt keff.. herregud.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|