pojkän vs. LL CJ pojkän börjar:killen som går till kyrkan//tror han kan ta mig med styrkan, ( nej )//han som kan varenda bön//en barnarbetare utan lön//ett homo som förstör miljön//kuken hans är som pimpelspön//fisken biter//( AJ ) och ollonet smiter//ägd, vi sparar blodet det blir minst 100 deciliter//jag är mer än whoa's eliter// LL CJ svarar:om jag gått i kyrkan hade jag knäckt dig som en präst//det ända ligg du får är en HIV smittad häst//du kallar mig för keff du kallar mig för svindu säger att jag har liten kuk och den är endå större än din//snackar om att du är mer än whoa´s eliter //du använder fortfarande blöja och har inte lärt sig hur man skiter//vad säger du att min kuk är som pimpelspön//att knulla isönder dej, då behöver jag inte ens be en bön//nu drar jag sista raden o knäckt är vad du känner//jag kan ju be en bön så du kan skaffa några vänner//först till 7, aight!
CJ tuvär kan jag inte kommentera
VOTE LL CJ !!!fifan vilken go !!!btw "Vny" sluta rösta åt en kompis -.-
LL CJ du har redan vunnit och har kvar tråden tills nästa år så står det nog 30000 - 1 te dej om inte päjken har hittat en ny kompissom kan rösta åt han ^^