Såkel vs Hubler
Såkel Du leker bara cool/ du ville battla din jävel du käkas så säkert, jag är som stenar i din sko för du vet det mannen, att Hubler & Toppen är bara en sämre version av min grupp Ludde & Yonte jag har sett filmer från erat framträdande du uppskattas inte som bajsätare hos tandläkaren din jävla saxofonist, du battlar mot ludde fan du jävlas med kungen, och jag äter nu hubler du är 100 gånger sämre, och jag ville bara säga att det ser ut som det kört en stridsvagn i din feja
Hubler Såkel är snubben som hänger på VideoGoogle bara för han var för alldeles för ful för Bilddagboken, Men grabben är skön! 10 år & jätteledsen.. för att han inte ens har åldern inne att köpa Ben&Jerrys! Nu får jag ångest, klart att jag känner mig taskig, när jag textbattlar någon som tillome är sämre än Martiin! KC! Adam är en kock *voilá* du får smaka på min snopp, Ska sanningen fram är du inte ens bra för att va tolv.. Nu när jag ändå är sanningsfull, så skulle jag tippa att jag blir 8-barnsfar... innan du ens får NUDDA en fitta!
Såkel HubHubHubHubHubler, du framställs som känd men senast jag såg dig på ett jam så dansa du själv jag får brudar på fester, du får kukar i käften då får du gula små tänder, man du ska sluta me texter
Hubler Shit vilka fan är Ludde & Yonte? / Klart du jag kan gå på månskedspromenad.. men du är hunden i kopplet, Så låt mig avrunda detta med ett stort fett Puss&Kram, 3 handgranater, ett syrabad & pungsparkar i 100tals!!
Först till 7. Skrevs utan att vi sett varandras texter förövrigt.
http://www.soundcloud.com/adamkross
|