Hon står där mitt i folkhavet jag tror hon trivs där hon är jag står på scenen som vanligt och ser ut över 1 miljon skrikande fans Men vart jag än riktar min blick så ser jag bara henne som om min klick, familj & vänner inte spelade någon roll längre Ja-ja, jag vet, jag är bara flickans favorit i min dröm & fantasi i verkligheten hade hon hookat upp med nån tönt och stängt av min musik Men jag kan inte släppa bilderna som upprepas om & om så fort jag somnat in hon förblir den hippa brud med lagom smink på kinderna hon skrattar efter en tur på hojen och frågar om att få åka 1 gång till.. Baby är chill, baby vill mycket, baby är vild baby skakar röv till detta stycke för min lady är givmild Marina yogabyxor, uppkavlade skjortärmar & halva skjortan uppknäppt det är svårt att inte vingla till när hon närmar sig mig och rör sig helt perfekt Jag tar till flaskan direkt, vill somna in och träffa henne, bjuda tjejen på avec vi möts, jag brinner, hon är blöt men tiden försvinner på något sätt Brasan sprakar och skuggorna bjuder på dans i taket hon ligger intill mig naken men sen bryter helvete loss när jag inser att scenen är mitt nattduksbord och att jag är vaken.. ALLRIGHT ALLRIGHT YA'LL. -Next topic: Framtiden.
Hip-hop ain't dead, it's just deep underground