ZaandrAz VS Qarulin_ffs
Först till 10 Vinner Rösta På....
------------------------------------------------------------
Du är bara en liten slampa // Jag kommer krossa dig kommer stampa // Väx upp och försök battla mot mig // Innan jag kommer och knäcker dig // En liten tös med knappt hår på kissen // Förresten va det inte du som blev kallad missen // Din lilla hora, tänk dig för innan du komemr förlora // Allt respekt till mig, och passa din trut innan du golar //
---------------------------------------------------------------
Qarulin du tror du kan battla mot mej men du kanske är lite gay // Försök krossa mig din slampa // Du kanske ska lära dig tända din lampa innan du kan stampa // 13 Rätt är respekt och du har inte ens ett // Jag kommer vinna detta för jag är bättre än han i V för vendetta // Du kommer inte upp till min nivå även om du står på tå // Älskling jag vet att du blir leesen men du får ta resten // Bete dej inte som en slampa utan stå på samma ställe och stampa //
--------------------------------------------------------------------- Börja Inte Kaxa Med Mig Jag Kommer Baxa Dej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|