Hjalle VS Trap [3 ronder]
Hittade en gammal battle som jag körde mot Trap.. Lägger upp den.. Skulle vara kul om ni rösta..
Trap Jag langar mina rader, jag vet att ni älskar mina texter dom är så bra så dom spelas varje lördag på allas fester eran skit stannar hemma och kommer inget vart jag är rikare än alla er och jag jobbar inte svart mitt jobb är att dissa er små fattiga dockor och att klippa och sälja era fula klockor komigen nu försök dissa mig och ni hamnar i trubbel era texter är så dåliga ni låter som en skit gubbe jag är redo att battla er små nissar och slå er på pannan sånna där små små bäbisar som fortfarande ammar :S när ni står på sen skriker alla buuh,men jag får apploder och samtidigt säger dom till er vad fan e det för kass sak som låter ni är med i reklamen när alla bäbisar springer från mig som käkar upp er av mig får ni mat så ni kan bli fet, så käkar jag upp er så sitt ner
Hjalle Lässer din skit och blir grymt jävla lack Förstora ord från ett litet GBG pack För lite sanning och för mycket skit snack Men dropar mina rader så blir du matt som schack Alla älskar mina texter, alla hatar din skrivning Alla pekar och skratar åt dig, Alla i din omgivning Du kommer in på scenen och ber om ett skrik men knep tyst, inte ett ljud från min publik du stammar fram några rader med påhitad slang blir ut buad, och bubliken ropar in killen med talang Du har inget att sätta imot Så efteråt försveiner du fort Kan man väll förstå, med en 3årings ordföråd Så det är du som får sätta dig ner och be om nåd Du är en loser och får en stor förlora stämpel Men för att folk ska förstå, ger jag två exempell om vi tar in på ett hotel får du sova i hissen, jag får en lyx svit om du är stålmanen är jag ett stycke kryptonit Det räcker för att knäcka en nolla som du Igentligen inte äns värd det här så, Fuck yoU!
Trap ok ok chilla ner, du e lika hög som ett elskåp du behöver taggas ner precis som din skitlåt kallar dig själv för killen med talang snacka sanning,du såg mig och försvann varför gjorde du det?jo för att jag vann snälla sluta härma filmen borat,du e skittrög du platsar in som fulaste bilen i en bilhög om det inte e värt att dissa mig varför gör du det då jag är ganska smart då för att bara vara 3 år en människa vet när det är värt,men du har det nog svårt du har fel grabben det va till dig alla skrek GÅ!GÅ!GÅ! för min publik gillar mig inte dig som leker ghetto fast han e rik du kommer till scenen med kostym, mannen här ska du va försiktig hjalle ett skit bra tips sug min balle,jag äger dig jag e mannen jag e en pimp med talangen, tjänar bra cash o har guld på tanden medans du är bög som säljer sig på gatan fast han har pengar du tror du är bäst och har stil grabben lilla du måste skämta liten tönt med glasögon och stora kanin tänder jag e känd i sverige och i massa andra länder spränger ditt hus ingenstans att bo,nej nej nej lill
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|