Stonecoldblackkillahnigguh vs kik
Stonecoldblackkillahnigguh;
yo im cool you a fool för vi e hemska byter språk till svenska vill testa de bästa är o ändra din tenta till mesta av kefffa för du vet att ja kommer spränga hela ditt hak ja bombar så bra att JAG blir glad och du blir knas (overdub: kikkedyknaaaasISH) fatta nått din kuk är ganska kort du tappas bort jag rappar soft och lämnar dig smått blodig som en halv tampong BRÄTTTT
Kik
e jag en halvtampong är de du som suger på den tar en toastol med skit till din mor å bjuder på den du är en tjockhynda jag mosar mot fönstret me tumnageln och stylar din kroppshydda med mönster av pumphagel du är en äcklig horjävel jag kör ett mäktigt tonläge du får slicka blodet som en menssmittad lesbisk crewbattle så du kan ta dina grejjer å ba dra-a-a-a-a för jag är så jävla bra-a-a-a-a-a-a-a-a aha YEAH!!
stonecoldblackkillahnigguh
du tror du kan rimma men du kommer drunkna du kan inte simma ja limmar i timmar på din Flickvän skiteri vad flyter så bra och skryter me bars och kickar det fint du är så keff att jag slår skärmen ditt ansikte din jävla horbög ghabha knulla din pappa fatta vad ja rappar bra och slaktar dej hora
kik
lämnar dej vid riksdagen med knivskader du är ett tredje ledets offer för inavel för dina föräldrar e två syskon vars föräldrar e syskon tappa andan till happaranda å falla som en flygbomb tar ditt skrivhäfte som e fullt me skit texter där du skrivit "yo" å komemr till mig "skriv resten" jag kanske försökte i första men knulla dej hora jag ska pumpa dig hora å sedan dumpåa dig hora (beatet stängs av) -fan va dålig du va usch...
rösta järnet nu för faaaen!!!
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
|