LilMiles VS Hjalle - Rond 2
Lil Miles NU snackar vi gangster din lilla fucking hora Förra batteln var inget tyckte alla här på Whoa Jag skrev inga punches och din text luktade illa 7-2 och du vill ha revansh, mannen tror du du kan vinna? Du ska brinna, lida som i helvetets lågor Du kommer be mig att skjuta dig för att du vill slippa dina plågor Jag smyger upp bakom ryggen, håller kniven i handen Hoppar sen framför dig, kastar kniven och slår ut den snea tanden Vad ska du nu svara? Vilka lögner ska du skriva? Vill du leka gangster möt mig då och bevisa Nee seriöst Hjalle jag vann förra så bara lägg av Släpper lös den andra och en till vinst jag tar
Hjalle Min ännda plåga är, att whoa låter dig vara kvar Men du sticker frivilgt efter jag laggt mitt svar Ditt rimföråd är litet som komprimerade rar-filer Nödrim, jag delar ut nya som en poker-dealer Du hotar mig, men skiter om du vet min adress Jag spotar på dig, har en hel rockarm full med ess Tror jag blir rädd, fast det är du som skarar som aspenslöv Fan så dålig, att din diss skulle kunna bli rappens död Vet att det slutar med att du blir utklassad och slagen Spöar dig och åker sen mot toppen som flaggan på nationaldagen Så fatta nu hur det är, battla hjalle likamed missär Så släpp pennan och drömen om en hiphop karriär
Först till 7!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|