Ers Majestät Vs. Gaze ( Gaze börjar:ErsMajestät va fan är det för bög namn//va fan kommeru ifrån för stamm// du är säkert en över klass snubbe från lidingö//shiit ja ska dränka dig i din sjö//ey som ken sa känner ni hatet//från det där över klass pratet//och ja ska cutta up ditt huvud och ta upp din hjärna//och sen spruta på lite sperma//sen får ja fråga varför du ens existerar på denna jord//och ja ska döda din familj så du bölar en flod blod//Ers Majestät svarar:Snacka om bögnamn, Gaze döljer sitt med ett Zäta//På menyn står de Gaze, jag har en fitta att äta//Från lidingö, nej mannen vi är ej grannar//Du hämtar ditt crew a.k.a gay mannar//Du kan inte dränka mig, jag flyter på ytan//Kickar rader som kaptenen och mitt flow är styrman//Skit i va Ken säger, Barbiedockar är ej levande//Gaze tänkte smeka men de va han som felade//Ers Majetät droppar de tungt, känner segern//Gaze tänkte tatta min hjärna för han har ingen egen//Ers Majestät a.k.a Babo King, drar det skillat//Spruta sperma på mig, mannen tänder du på killar?//Jag existerar på denna jord för o battla ut din fula trut//Gaze du har sagt för mycket, mannen nu är det slut//Gaze har ingen chans, jag krossar ungen//Tyvärr du är helt körd, för här bossar kungen//
vote nångång då!
wtf?..horungen?? va fan e detta för påhopp?o vrf votar du Gaze när du säger att "horungens" rader va bättre??rubbat
7-1
come on.. behöver 3 till!!
haha.. kanske är gaze som behöver hjälpa dig?;)