Problem vs Konstgjord
Problem:
Problem mot Konstgjord känner mig överlägsen// för du är like fly som panchoo i dirty sanzches// när jag spottar får du ta till skottsäker väst// annars kan du inte gå på nån av probs efterfest//
jag ska krossa din käke, med hjälp av krigs svärdet// du har spottat på marken, så nu spottar jag pricksäkert// kalla mig tungviktare jag är svin tung, kompis du är skit bull// jag är en pitbull och konstgjord är och förblir mitt tilltugg// Och för er som ej tittar på Dirty Sanzches. Så är Panchoo höjdrädd :)
Konstgjord: kan förstå direkt vartifrån du fick ditt användarnamn ifrån/ du är ett problembarn, kom ner till jorden, fyfan vad hårt/ du snackar om efterfest, tvserier och tilltugg, jävla matvrak/ fan va gangztah rader, du dissar som en hörselskadad pratkvarn/ och du ska krossa mig, mycket snack men inget gjort/ du spelar säkert cs men kan inte pricka med närmaste zoom/ du är en hund, javisst! där la du årets självdiss/ konstgjord was here, bra rim, hah! du är ju bara skämmig/ var ett tag sen jag battlade, så kanske är lite krasslig, menmen! okej, rösta på! först till 7? ge gärna kritik också!
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|