Nes/Chappa vs Sulle
Nes/Chappasamopo du blir misshandlad & får nog springa hem blödandeinte heller har du vänner så du få nog också sitta själv bölande... dina rader kan inte ens komma i närhena av "nästan bra skit"& jag hotar med att dränka dej så du blir alltid stressad på hal-isDU ÄR UTE PÅ HAL IS... när du försöker lägga rim i ditt mickbåsdu är fan visst blåst, öppnar din skalle med kniv som ett blixtlås...nes sätterr rader, chappa är snubben som är jättegalenbryter först nyckelbena på dej innan han släpper tagetförresten! samopo!?? what a fuck är det för ett jävla namn!?...att jag ens slösar skit rader på dej..... jävla fy fan!SulleDu slösar tid på din egna utmaning?Men men.. NU går jag all In!Du Sitter vid Skärmen och Spelar!När du hört en bra battel så börjar den ekaDu Bajjtar och försöker skaffa respektDu gör ingen effekt, jag mosar dig som en insektnär du väl skriver en rad så åker den in i admins papperskorgNu när du förlorar battlen så låter jag dig få en vacker sorg
chappa: bättre rim men dåligt innehåll Sulle:s lite FÖR enkla rader och rätt tråkig V, Chappa