snake_shit vs King-B
snake_shit norsken håller högnivå i bögtrikå lite som stålmannen/ du är 14; rädd för flourtanter & för stora skolklasser/ medans jag är han som flyter på som klorvatten/ så efter 4 rader kan du känna dig knäckt av den skadade norrmannen!/ mannen du är som en tegelsten..du har inte en chans i havet/ du flyter så dåligt att du får fan ha flytväst i badkaret/ har mött många satmarer..småsten och gråtande småglin/ som möter en i en battle och efter att dom förlorat kallar dig för homie/ damn kid! kryp tillbaka till dit du kom ifrån, dagmamman ropar/ droppa din hej tjej rimm, spelar ingen roll, saksamma din satans sopa/
King-B inte första gången jag battlar nån som går på nödrim o ecstasy// ta din bögtrikå o stick tillbaks till din parodirevy// en 18åring blir knäckt av herr 4 år yngre// ta det personligt, jag lägger mina bars tyngre// att du gick på dagis i min ålder må vara självklart// du har ju dina stålmannens bögtrikåer är det säkert du mår bra?// du skryter om dina battles när du inte vågar köra utan livvakt// så ta dina rader o dra till kina med dn norrmansrap// en norsk en torsk o bellman är ditt fucking favoritrim// du har inte samma nivå eller talang men samma kön som lil' kim//
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
|