Hjalle VS LilMiles
Hjalle
Ska få dig att fatta, så låt mig tala till punkt Av oss två är det bara jag som släpper saker som är tungt Jag omsluter dig så du får klaustrofobi Är så överlägsen att du skulle kunna vara adam alsing och jag bruce Lee Du drar några nöd rim och tror du är bäst Leker gangster, men största straff du fått är rumsarrest Så bara lägg ner, kan du inte se, det vi alla andra ser Du är ett skämt, när du rappar gör du det i falsett Du får åka djurvagnen, medans jag sitter på första parkett Skriver så heta rader, att du går här ifrån med brännskader Du kan inte slå mig, och kommer aldrig kunna För ditt innehåll är lika mycket skit som i en soptunna
LilMiles
Med tanke på dina rader bevisar du att du är keff Du lägger ner shit men kan fan inte ens stava rätt Vem snacka gangster? Har inte antytt ett skit Men vill du leka wankster så ska du få din nit Så som en plit är du hatad, mannen lägg ner 10 års skrivande och det kommer bara mer "Skriver så heta rader" men Hjalle, vart är dom? Det ända som är hett är denna battelns jargong Mitt namn det är Fidde så placera det inom minnen När du nu vill beefa så använd alla dina sinnen Du har redan förlorat, 1-0 och jag tar hem Dessa 12 rader, mannen du är bränd
Rösta nu WHOA!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|