twinky vs King-b
Twinky börjar - King-b vafan ere jag ser. Du vinner på kompis votes så detta e inget problem. Jag e Den första, största bästa kungen ingen bryr sig om jag slår dig på käften, för du e gö bara hälften värd. Drar mitt svärd o styckar dig rätt upp o ner o får hoppas att de kommer fler. Du e så jävla ful de e så jävla synd, 14år o ditt liv e redan på grund. King- ”B” nu ska jag dig ner slå, du får ta en polare spelar ingenroll om ni e två. För fjortis killar me fjun på pungen o redan kallar sig ”kungen”. Du lever på 1300 talet de hör vi på svaret. Lyssnar o ler när du försöker be. ”Ohh gud o gud jag behöver hjälp, mitt svar kommer bli ett skämt.!” King-B svarar-
HAHA! så du var kungen först fast jag tog väl över tronen// du tror du är säker med dina rader men tro mig du är långt inuti farozonen// fjun? är det det man kallar en övervuxen regnskog?// jag vet att du är skraj för X2000 så jag kör över dig med ånglok// när du battlar mot mig blir du misshandlad o spolad i toan// ungefär samma sak som händer med golarn i skolan// det tog dig 10 rader att gräva din egen grav// du är lika betydlig som en spottloska i ett jävla världshav// yup du är den kungen ingen bryr sig om// när du battlar mig skickar jag iväg dig som en tromb// FÖRST TILL 7 och inga kompis votes OKEJ? :D
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
|