Seban vs Twinky-- Seban börjar-
Okej då va det dags igen att möta vem du nu vaGer dig en varning för du ligger riset till som en asiatSå kom on man! vunnit med 7-0 i båda rondernaDet här är slutet på sagan som atombomberna;Så va glad mannen du kan se det här som julafton Du får möta din idol som STFU i crewbattleDu tror att du vinner men du får synvillor som i öknenTar över staden du lämnas underjord som ninja turtlesJag vinner över dig och du skyller allt på kompisvotesNee helt ärligt mannen du e sämst på whoa Så snälla lägg dej och sluta slicka allas rövar Du glider runt i ENK med en manlighet som peter jöback
Seban du e så jävla rofl din fula jävla toffel ditt äckliga lilla mobboffer.Va gör du på kvällarna när vi e ute du är gö inte me oss kanske drar ett Emo bloss?Kärleken går bra kan jag läsa, Olycklig kärlek i varenda jävla text.du borde använda voodo häx, så kanske hon tycker Om dig? NATDin slingade jävla nörd, Du borde aldrig skriva det där nu e du fett jävla körd.jag må inte vinna men knäcka dig gör jag för allt jag skriver e sant ja du mannen du e inte så jävla ball.Sämst på Whoa OH NO,E väl ganska stolt sitter inte här på kvällarna när alla andra e ute och njuter.Vänd dig om där står jag med pistolen jag skjuter.
Seban, de mesta du skriver.. de e lixom påhittat, aldrig någon personlig punch.. lixom turtles :P jag tror inte han känner sig så träffad om du lägger en punchline me turtles :PMen du har OCKSÅ sköna Punches och rim :)Max, Du måste öva på rimmen en aning och få ihop bra meningar så att du får flow igenom alltihopa.. lite bättre innehåll också :) Fortsätt battla (Y)V; seban, bättre rim och flyt genom texten