Matadoren Vs King-B (Rond 3) King-B:HAHA! matadoren vill ha stryk en gång till//du har redan fått stryk o jag har fan bara stått still//du är så populär så du blir misshandlad av hela staden//för det är sant, alla hatar dig mer än skolmaten//än en gång ska jag slakta bögen från gävle//trots allt är det du o inte dina rim som är fetast i hela världen//matadoren verkar ju fan älska tortyr//jag är inte klar än men du sitter redan o spyr//du vet att du är körd så du vill slicka min anal//tycker inte synd om dig men detta måste kännas fatalt//vart du än går blir du kallad terrorist//det är inte sant för det kallas massuchist//Matadoren: Ja det är sant att jag fått stryk två gånger i rad//Men alla tjejerna svimmar när du tar av dejj kläderna för bad//Jag blir misshandlad av hela staden, men är fortfarande i livet//tar det där extra klivet och säger: Skratta bäst som skrattar sist//För du kommer bli en full billist, med 100 % i risk att ta den långa vägen//Det är den långa färden där jag är kung och du är mín undersåte som jag kallar ''Rull''//Ja jag snackar om mitt land kallat helvetet//Där jag våldtar din Brud och slår henne med bältet//När jag töjjer ut din mage är det större än 10-manna tältet//Det är sant att du är kungen men det är jag som är soldaten som krigar i fältet//
kommentera gärna också!
kk suger på engelska du jag har blivit klassad som extremt bra i engelska fatta