Showcase Vs KusKeN (round1)
showcase börjar:
Kusken_J blir knullat hårt i halsmandeln- du får pisk i beffen som Norge i Landskampen- du söker nån som du kan baita ja de har du letat efter- du baitar folk som är sämre men de gör dig inte bättre- Jag tävlar i flow så vi tar en balansgång- för jag krossar Kusken & King-b på samma gång- du battlar mig, Kusken vad har du nu gjort- whoa säg nu hej till Sveriges största idiot- du är svensk men du bryter som en armbrytare- för ditt flow ja det suger som en damsugare- så stick här ifrån som en igelkott- för det är bara jag som kan lägga skiten soft-
KusKeN svarar:
okej stefan,de e lungt jag skriver bara 8 rader/ du klaga på flowet men du själv har vattenskader// du drog in king-b, ska han oxå battla?/ han sopar dej med golvet som då ha storstäda// i fredags kväll, fick du en fet smäll från din hjärncell/ mr cell pallade inte att vara ensamen helt själv// så jag brytter på svenska? du har aldrig hört rösten/ du kan ingenting så tagga hem till mellanöstern//
hahaha jag orkade inte skriva 12 rader:P förstog inte att jag orkade skriva 8 rader:D
aja rösta på!
må den bäste man vinna!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
|