La2nic Vs KusKeN (round1)
läs, rösta och motivera! de är de ända jag begär!
La2niC börjar:
Jocke edlund, är de dålda kameran han flowar så kefft så även stumma tar han// kalla mig kamphund, jag kallar dig fittan jag knockar dig så hårt så du sjunker som i frittfall// och hela whoa , han är oskuld de är sannt fast om man har sett på grabben så fatta man de snabbt// för killen är så ugly , han kross spegelglas mens jag droppa de så hot, så han bränns såklart// nu tar du vatten över huvet, som 26 december du får ingenting att kommer fram precis som sterila tjejer// och din rapp är ett handikapp , den kommer ingen vart så om du sök till rapp gymnasium får du nog gå i hjälpklass//
KusKeN Svarar:
vad är la2nic? jo han är en slickepinne/ så mycket folk slickar hans röv har folk hela tungan inne// han har ren röv men inte ett rent spel/ hans kuk är de ända som inte än hans renhårigaste del// du tänker med röven så när du blir slickad får du hjärnsläpp/ jag sparkar dej så hårt i skrevet att du får fläskläpp// okej kamphund, du har fått smaka fitta, jo på luder/ du betala 500 spen bara för att pippa på en pudel// nå om de vore dålda kameran? är de du som filma?/ isåfall kommer 30 minuter bestå av hund fitta// jag vill minnas denna dvärg, jag gör en skulptur/ innan jag sätter kamphunden på plats, asså i en hundbur//
blev inte de så jävla lyckat svar:P men rösta! rösta rösta!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
|