| 

Beskeen vs Oel
 Beskeen:

Oel en del av joel bitar, titta på nu för det är honom jag nitar//
 Din chans att vinna är ca en på tusen, att smaka på min höger är som att kyssa x2000//
 Jag slår dig till backen, i värsta attacken, du landar på nacken, det blöder från jacken, jag byter takt nu för det stänker på lacken//
 Du är återanvänd som en barbara docka// du står med arslet i vädret -det är bara att stocka//
 Hörde rykten om att det var du som va horbögen, som tog en krona i avgift men sög sig förmögen//
 Imponerande mannen men det hörinte hit, du har korsdrag i röven och din mun luktar skit//
 Så kontentan av det här Oel i från Östergötlands län, du är sliten bög och billig men i din värld är du frän//
 I väntan på ditt svar som jag hoppas att jag får i da, så passar jag på att sluta innan jag gör det här för bra.

Oel:
 Min chans att vinna är lika stor som den är att du ska förlora//och säg till din lilla barrbara till mamma att sluta hora//
 För jag har blivit förmögen och kan nu göra vad jag vill// Medan du är ett litet Babylon system som älskar Krim// Och är det nått som står vid öppet så är det din mun//för med denna lilla diss så gör jag dig stum//
 och sluta va så bögig du kommer ändå ingenstans//
 och jag avsluta med att tacka med denna lilla dans//
 ------------------------------------------------------------ Först till 5 votes ;)

---------Reklamplats--------- |