Beesken Vs Matadoren (Whoa lookilooki)
Beesken:
Den här battlen kommer såra dig, som i namnet på din låt// Din tjej träffar mig, skriker- du gör mig så himmla våt// Jag Smiter in bakvägen till henne som Rocco,gör det nåt?// bra, vad?// Du klämmer fram nu blir jag loco, du förstör ju min fasad// Det är fan ingen stake i dig// eller jo, du erkännde just att du är gay// Så kom fram ur garderoben, ta med dig dina sklett// för du behöver backup, det här är ju fan för lätt// Så försök du bära tunga rimm, du är ju alldeles för klen// Dina armar är som tändstickor, då ska vi inte snacka om dina ben// Matadoren:
Alltså är du helt seriöst, Knullar du min brud hit och dit// Om sanningen ska fram knullar du dejj själv i röven med din egen skit// Självklart blir hon våt, när ni lyssnar på min låt, det är därför hon blir kåt// Torkar min egen röv med siden, jag är på den högsta nivån// Medans du torkar din med stickit papper från lidl, eller på din nivå använder man sågspån// Ja jag har en enorm stake, synd för du dejj bögen du får icke smake// JAg behöver inte ha nån backupp, för att du ska bli fucked upp and then smacked upp// Ska slappa dejj från skåne till kattegatt// Du snackar om tändstickor, nu ska vi inte snacka om dina flickor för deras bröst är lika platta som stickorna på en planka//
Regler:
¤ Först till 7 votes ¤ Inga kompisvotes (Bestraffas med -1 p)
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
|