I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Metrix Vs Sadde (msn, 5 on 4-6 rader)

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2007-04-04 12:57

Metrix Vs Sadde (msn, 5 on 4-6 rader)

metrix:

du battla emot mig men du ja skrattar ut dig,

din hora du kommer ifrån där du hör hemma en liten hor stad

hade ja varit i ditt sits hade jag lagt mej på skit för du

tror du rappar bra medans publiken får sne tänd på dig

sadde:

för de första jag bor i än stor stad så du kan bara hålla käft och backa bak du kallar mig hora sluta leka tuff och tror att du är stor jao publiken klart dom hejjar på mej när dom ser dej så skriker dom fula grejjer om dig

metrix:

haha jaja du säger du bara en massa dissar, du dissar dig själv,

du bor i en stor hor stad oj förlåt menar "än"

ja läger inte ut mina bits framför publik för de hör mej utan ja rappar för dem

inte lätt att leka tuff när ja nitar dig med tungre luft

Sadde:

inget av de du försöker skriva rimmar inte änns du kan dra och duscha för du luktar fläns fan du snackar skit om min stad fan den är riktigt skön jag menar bra ha din lilla bitch ta och stick och tänk inte änns tanken att greppa en mick du suger så jävla hårt när jag är klar med dej jao då har du det svårt

Metrix:

ja skriver mina rader i msn , fast du skriver dina på wordpad

undrar vem som är semt, abbow

ja höjer mina röst och mina bits så du bakar av från senen

du kommer hem och gråter i flodvåg oh nej lilla du sug kuk din mongolid apa

Micken är ditt liv och ja har nyss dissat dig igen, hur känns det sadde

sadde:

haha jag känner mig inte dissad fan du och din snopp det är knappt så du kan pissa dra tillbaks till sjukhuset ditt jävla fittluder alla vet att du är där på besök för att läkarna ska suga din kuk fan du är helt sjuk ta och skaffa mera hår på kuken eller peruk !

Metrix:

Okej dina bits är sveriges största skämt, Säg som det är

du är svartis pga ja äger störst än dig, min kuk i deras mun och du tar satsen din horludér

Bruschan man har ej hår på kuken, men du tar dina

lösa hårstrå ifrån sängen klisstra de på din snopp

sadde:

haha fortsätt inte nu lilla tobbe alla vet att du suger fet kuk och är mobbad bre så du kan tagga för alla vet här att du inte kan rappa jag är bäst och jag rappar perfekt och du har ingen respekt och nu efter denna dissen blir du helt spräckt .. din lilla fitthora kom hit till gbg kom till min skola då är du fan inte så jävla cool jao

Metrix:

Sadde hade ja sagt till dig att suga min kuk hade du gjort det boms nu!.

vilken skriv vilken stil han är whana be metrix. haha snälla okej ja är en player

men när du sätter på brudar så får du betalla dem,

klart ja kan komma till gbg,men ja är ingen bög så tyvärr

sadde:

ärligt talat när jag ser din text då sitter jag och skrattar för jag är ju bäst/ ditt jävla offer du kan lika gärna dra och pippa harry potter/ okej jag kommer in gör det tight som vanligt backa bak för du vet att jag är farlig/ vill du batla jag kommer från skåne som vi säger där nere han är än fåne



-------------------------------------------------------------
bäst till 10:)