Bylund Vs KusKeN
bylund börjar kusken, fulaste rappern i övik, luktar som ingrediensjäst/ så snälla lägg pengar på en deo, istället för impotensstest// joakim skriker till sin hund: "kan jag få ligga ifred ?" / lilla joakim, du är så missbildad, att du får skrika i sidled// du fattar inte att din hund inte hör, inte att han säjer emot heller/ du får aldrig en brud, kanske därför du läjer modeller// äh, att battla kusken är som att leka med en tidsmaskin/ han, joakim, är lika lätt att få ned, som en livstidsblondin// han behöver handikapp, det är därför han får min början/ eller så här vare, jag kunde börja för jag inte tål din smörja//
KusKeN svarar
du började för jag hade många battles att skriva/ för hade jag börjat hade du bara vilja smita// jag sattsar på dom jag battlar, din tur att va sagfittan/ du fick ner mej då du battlade mej med den vagvisan// jag vrider och vänder på dej som en rubikskub/ du kväver dej själv undervattner utan syrgastub// är jag fulast i övik? jag bor inte i övik/ men du själv borde testa lite plastkirurgik// stakars daniel, som själv tror han är kidnappad/ jag säger de kortfattat, han är borttappad//
lite snabbskrivet från bådas del, iaf min del
rösta på text ni gillade bäst och motivera era svar annars kan folk tro att man kompisproppsar, och kompispropps rösten gills inte i denna battle!
SÅ MOTIVERA ER, VARFÖR NI TYCKER SOM NI TYCKER!!!! de är bra för oss båda ;)
må bäste man vinna!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
|