Chiiilly Vs Matadoren
Chilly:
Biggie greppar micen och kör en kärlekslåt/ har förlorat en battle detta blir nummer två/ du är inte på min rap nivå,snälla börja inte gråta/ du battlade azzeboo men alla vet att du losa/ sen när kunde en snorunge bli en matador?/ vakna upp från din nattdröm för du lever i dina egna fantasier/ jag vet att "det sårar" när man blir dissad av fina tjejer/ att du önskar dig att du har fin klass och stil som mig/ skulle skämmas om jag var med dej, du skrämmer bort tjejerna/ om du träffar en tjej, du vänder bort blicken och sen kollar tillbaka/ så om du kanske märker att hon försvann helt enkelt borta/ Biggie Matadoren går nu hem helt deprimerad ! /
Ja det är sant att jag greppar micken, det är varje dag// Lika ofta som din brud kör upp den här dicken, och säger ''Oh Jaa''// Sprutar omkring som ett maskingevär// Du säger ''Där'' samtidigt du går och slikar upp spazhögen// Alla vet redan att du är den maskerade smygbögen// Nummer två, jo visst vi säger så// Jävla hora du kommer ha omkring 200 skotthål// Ditt maginnehåll flyger ut som en pungterad balong// Du säger att du har klass och stil// Hur fan kan man ha det när man är homofil och sminkar säg för att bli fin// Jag blir ibland dizzad av ''Fina tjejer''// Men du blir tamejfan dizzad av Dina egna prostetuerade gayar// Du säger att alla tjejer springer för mej?// Såklart dom springer när jag går runt med min idolsmask, gjorde den efter ett kort på dejj// Jag är inte ett dugg deprimerad// Du däremot kommer bli torterad// eller behövs det för du är redan förnedrad.
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
|