Matadoren Vs Lillwester round 2
Trixon:
biggii du dizzade mej och trodde jag vart knäckt// Men man undrar fan om du har sett din egen häck// man kanske ska säga laggårdsvägg// och du kan fan ta och raka ditt skägg// Reccade du låten du dizzade mej// sen skickar du den med mms till min tjej// nu förstår jag varför du kallas matador// För tjuren är mindre än ditt lår// näru dizzar mej äru keff och sämst// Snälla skriv inte te baka så göru alla en tjänst//
Matadoren:
Nej jag vet att du är knäckt så jag ville bara berätta att det rinner diarè från din häck// Laggårdsvägg, det var hårt, ditt stjärthål har samma omkrets som ett brunnhål// men du ta det lungt maten är snart klar ska bara slänga in dej i ungnen// servera sen dejj själv till mej kungen// Raka mitt skägg okej, eller varför då?// men du ta lite etanol och elda upp ditt rövhår// det är du som borde kallas stjaerthår// Hur mår du nu ta en alvedon// Så du inte känner när jag stoppar in facklan i ditt bål du kommer bli till kol// du kallar mej gay, okej? men inte dina tjej hon kallar mej gud.
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
|