Kekke vs. Crimmen [MSN Battle] Vi hade fett tråkigt och Kekke började, och jagkan ju inte vara den som lägger mig, right?Tycker det blev en rätt intressant battle iallafall..Holla på den (K före raderna = Kekke, C före raderna = Crimmen)K:visst ni är 3 ess , men jag har kungar i fyrtal C:Har du fyltal i kungar? sluta dumma dig nu broder.Vi är triss i ess, men ändå kungarna på tronen.K:den tron du sitter på, ska du spolas ner idu blir utbuad, medans jag får publiken hel vildC:Jag blir utbuad, men har ändå din guss i famnendu hade kunnat spola NER mig.. om du nått UPP till knappen.K:dvärgskämt .. kunde inte bry mig mindre faktisktdödar dig spara bästa till sist å vinner taktisktC:Du bryr dig inte? ändå fortsätter du jiddraBästa till sist? Snarare din motsättning som fitta.K:kan inte sluta skratta du lever livet som om..du var känd, iofs det är du bara checka www.meatspin.comC:Jag är känd, men du snackar om raplife men kan sugasnoppMen hör mycket mycket bättre hemma på fragbite och lunarstorm..K:precis, du är en fjant, enda PRO Du är, är lunarstormmedans jag glider i bilar med fler hästar än en djurtranpsportC:Ska vi snacka rim igen? du blir spöad av min snutbatongoch enda stället du får köra LIVE är på lunarstorm.K:kom me din snutbatong hah..jag kör stridsvagncrimmen, mera känd som värdens första blivande Slitz ManC:tidningar?du lilleskutt, eller kanske han som har pumba som vännOch jag går med i slitz så du kan sitta och runka åt mig.K:slitz du passar ju där, jag menar DU HAR JU BRÖSTrunka ? bögjävel vem var det som sa det förstC:Vem e mest feminin? jo, din musröst som borde skaffa baslådaBröst? du är bara sur för att din flickvän inte har någraK:spela roll om du är mer man, jag har mer brudarjag har ju iallafall den kropps del du snart står utanC:Mannen du skämmer ut dig, kompis du borde vända hemOrsaken till att kroppsdelen försvinner är att du försöker svälja den!K:kompis ge upp nu, jag vann å är snäll å tackra för matchenå ska ta dig i hand efter att jag torkat mig i arsletC:Vadå tacka för matchen? Nu pratar du man!Vadå hälsa hej då? du kommer aldri få skaka min hand!Tack för oss!