The_SoLution vs. Bylundf
The_SoLution :
Du gjorde ett misstag, jag frågade om du ville battla & du acceptera Jag lägger en diss rad, och sen du vill inte rappa mera. Jag äter upp dej som ett nybakat havreflarn Du kommer gnälla mer än ny vakna dagisbarn Jag vinner och jag har bara haft mitt medlemskap i 2 månader Grattis! Jag hörde att du och din nya kille är förlovade Du borde fatta det här du klassas som sär Och ingen vill väl höra en rappande fag? Jag möter rappar'n som är överskattad Och han behöver slaktas och bli inte överraskad.. Du ville ha battle så kom din gay! Jag vill battla med du ser det här mer som en date
Bylundf :
Du gjorde största misstaget att en fråga om ett svar Efter mina bars ligger du på golvet som ett barn och vem är fag när du kallar dig för lösningen jag svarade sent för jag är så kall, Förfrös igen :P och jag är rappare? mer än vad jag visste du har samma problem som ett lags brister för du kan inte komma till skott, du behöver fatta att det är andra och inte jag som är överskattad som sagt, det är du som är gayen i denna tråd du skulle ha varit smartare och nämna NÅD ! skämtåsido, jag gillar att sortera massa garn jag knäcker dig med kyla, LÄTT ditt överklassbarn
12bars först till 7
VOOOOOOTA !
www.myspace.com/danielbylund
|