The_SoLution vs. Bylundf The_SoLution :Du gjorde ett misstag, jag frågade om du ville battla & du accepteraJag lägger en diss rad, och sen du vill inte rappa mera.Jag äter upp dej som ett nybakat havreflarnDu kommer gnälla mer än ny vakna dagisbarnJag vinner och jag har bara haft mitt medlemskap i 2 månaderGrattis! Jag hörde att du och din nya kille är förlovadeDu borde fatta det här du klassas som särOch ingen vill väl höra en rappande fag?Jag möter rappar'n som är överskattadOch han behöver slaktas och bli inte överraskad..Du ville ha battle så kom din gay!Jag vill battla med du ser det här mer som en dateBylundf :Du gjorde största misstaget att en fråga om ett svarEfter mina bars ligger du på golvet som ett barnoch vem är fag när du kallar dig för lösningenjag svarade sent för jag är så kall, Förfrös igen :Poch jag är rappare? mer än vad jag visstedu har samma problem som ett lags bristerför du kan inte komma till skott, du behöver fattaatt det är andra och inte jag som är överskattadsom sagt, det är du som är gayen i denna tråddu skulle ha varit smartare och nämna NÅD !skämtåsido, jag gillar att sortera massa garn jag knäcker dig med kyla, LÄTT ditt överklassbarn12bars först till 7VOOOOOOTA !