Eddizz vs. Danzel [12 bars, svenska]
8 bars Svenska Först till 7
Eddizz: jag är tillbaks, förlåt för gammla minnen// men jag är trimmad nu, redo för att fucka sinnen// synd lilla "danzel" , men reglerna är enkla// du är en olycka, och din mamma blev kränkt va?// oj förlåt, träffa jag det lilla ömma stället// men du vet livet är hårt i vårat samhälle// din lilla clown, spottar ut en massa skit// snackar massa bajs men du vågar itne beef// vad är detta?, fucking låt mig berätta// han är en tönt som strax ska avrättas// sista orden kan du verkligen palla?// annars ta o tagga, så dizzar jag nån annan//
Danzel: Du är tillbaka från var, det står på Whoa: "ingenstans"!// Lika bra de, för som du vet så har du ingen chans!// De du gör e inte hiphop, dina rim är inget man kallar feta!// Om man vill hitta nåra får man leta, blir förvirrad som Hans och Greta!// Jag ska ge dig ett tips, det kan va bra att veta!// Gör dina rim som jag, gör dom brännheta och smällfeta!// Gör dom kalla som kylskåp, skarpa som rymdteleskop!// Shit, dom ska vara tätare än ett icke läckande dyk-cyklop!// Nu har du fått tips så de räcker, dom hjälper dig aldrig ändå!// Inte ditt fel såklart, alla vet att du va född så!// Du borde ta självmord, gör så att blodet skvätter eller ta tabletter!// De e ändå bara bra att vi blir av med denna wannabe-Petter!//
Vote!
Yooooo, Danzeeeeeel! Västerort foh Life!
|