Matadoren (Biggii) Vs gaze
gaze:
ey du kan kalla mig lillen men du ska ju bara hålla käften me den där lilla pillen//ja ska slakta dig och steka dig på grillen//och du ville battla men men hur går det till du är ju från buchen sätra //och som alla vet e du med på city akuten där du är alldeles förbruten//men det kan vi väll alla här på whoa förstå för du blir ju ändå ju jämnt sönder slagen från topp till tå// det här känns som ett skämt du e ju så jävla klantig att du ramla på en glent//och din brud va ganska skön men ja är inte rädd för du kan ju inte göra något annat än att be din bön//.
Matadoren:
För det första vad menar du med den pillen ?// Trodde det var jag som funderade om du verkligen var en kille// Har du ens fått fjun på pungen// ska fan sparka sönder dejj jävla hora// Har du inte fattat att du kommer förlora// Lägga mig på grillen?// Det är ju jag som är Whooper Kingen// Och vadå sätra, det är där dom käkar sånna som dej hela// Fast den här gången kanske dom delar// Ja jag kanske var med i Cityakuten helt förbruten// Men bredvid mejj låg du, fast du hade blivit skjuten// Helt sönderslagen, visst det e lungt// men var det inte din pappa som hitta din G-punkt ?// ett skämt ? Nu förstår du hur jag känner det när man träffar sånna som dej jämt, hela tiden// Kan du inte ta självmord med kniven ?// Ja jag kanske ramla// Men just nu är det du som famlar, ska jag hämta en ordbok// eller kanske en kokbok// du verkar vara cannibal// Min kuk kanske du vill helst äta först// Det sägs att där finns det bästa av allt kött// Min brud, ja hon är skön// synd att du aldrig kommer få känna på henns röv// För som sagt du låter lite bög// Ja jag ska be en bön// att få veta ditt riktiga kön.
Först till 7 vinner ;)
Bara att rösta ! Och Yoo: Inge kompis röster ;)
Lycka till gaze.
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
|