Sulle vs Danno
Sulle
Yeeeeeesss okeej! nu e det 3-0 till dig danne men nu kör vi rakt på sak, så du e aldrig framme Danne Allt du har lagt är wackstuff slash tur Men nu när jag sparkat ditt äss ut ur din kuk Du sitter på whoa och leker världens väktare innan dublev knäckt av mina heta rader som tändare liksom, Du är antänd, av all min varm eld Du lägger fan värre rader än en vägg klocka Liksom?men orka, wannabe "fjårtis" o skolka Du kanske känner att basen dunkar? Kanske e hjärtat med micken i som bultar jag känner på puffan o blåser rökmoln samtidigt jag klagar på din tjej e för trång Hon är fett oskuld precis som din peterniklas haha Du lär aldrig få doppa pung fett komplex Till o med För att hoppa i sjön Men mannen Sooooooooooooftaaah och Känn dig kroooooooshhhhad =D
Danno
Hmmz, 3-0, så du vill att jag sparkar på den som redan ligger?
4-0 är bara ett faktum, så ta tag i ditt liv-börja knarka lyckopiller Du hade sagt att min familj är fittor & slickar på dildos Som man kanske förstår såldes din hjärna billigt utan kvitto Hånskratt, jo visst är det taskigt, men mot dig en populär sport Dina bollar missar hålet/g-punkten som en blåsig dag i golf Du kommer aldrig vinna över mig, inte ens när jag förlorar & ditt enda karriärval lär bli - att äntligen gå ur förskolan Denna fjärde förlust lär vara svår att ta, som för Anna i idol & denna slakt lär påminnas varje år som det nya nyår Ingen skulle hälsa på dig om du så var hälsan själv........ & ingen vill ha dig så nu styckas du, du kanske vill hälsa hem? Inte ens om du vore den enda vägen skulle du följas dit du skulle Nåra drinkar & en nerförsbacke, man kan kalla det full rulle Du blir under-bar utan byxor & få trösta dig efter mina pungslag Efter allt detta & min fanclub, lär detta bli min 4 fjärde vunna?
Först till 7.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|