Lilleman vs Tulleman.. 12rader
------------------------------------------------------------ Lilleman:
jag battlar dej 12 textrader// att knäcka en stubbe på effektsgrader// så du smäller iväg i luften// och jag kommer om du skadat höften// du battlar Lilleman i ett race// att se dej,jag säger bara fucking face// 6 graders tempraturer kvar innan du smäller ditt shit// så om du vill vara kaxig mot mej ,så bara kom hit// du backar bak när jag kommer här med pumpkuk// att hela vägen jag dissar dej,ligger du hemma sjuk// så nu släpper iväg mina sista rader// ATT DU är så fet,så du går på bantpromender//
------------------------------------------------------------ Tulleman:
okej, jag vet inte vad du babblar om grabben/ kickar dig i luften men du landar på kaggen/ du landar mjukt, så ladda skjut med sånna rader/ du snackar om hur varmt de e, hur många grader/ måste få dissa ditt namn som va Lilleman race?/ du har en bror och ni är nu kända som killarna gay/ jag är inte tjock utan vältränad med sexpack/ jag är fresh som tuggummit som heter extra/ klart jag backar bak om du ska visa din kuk/ knullar din pappas bak, ja det tycker du är skitkul/ men ville han? förstör din framtid o sparkar ditt hopp/ Lilleman, är namnet tjejerna kallar din snopp/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|