Seban vs Tulleman 10rader
Seban:
Jag börjar om på nytt och jag slaktar såna här dagisrappare/ Ska du kalla mig ful när du är en äggs tvilling med barba pappa/ Ha skulle detta va en tävling skulle du åka ut som en lantbrukare/ Ska vi snacka om mig? Jag suger upp rappare som en dammsugare/ Haha ville du döda mig? men va fan jag lovar det blir du som lider/ För du får inte ens poäng för att du kan kalla dig själv för efterbliven/ Tulleman jag såg en dokumentär om dig den handlade om inavel/ Sätt på dig en propeller på din rygg o vi har karlsson på taket/ Tulleman ditt namn e från när din pojkvän kalla dig artist/ Dina jävla rader är nog lika diskreta som en japansk terrorist/ _______________________________________________________
Tulleman:
först och främst ska jag säga att pappa och rappare inte rimmar/ jag slaktar en snackare och jag lovar jag tappar inte viljan/ om jag är en lantbrukare är du potatisen jag begraver under jorden/ tänker inte dissa dig för manshora typ så som dina kunder gjorde/ jag har inte hotat om att döda dig eller har du ett sjätte sinne?/ visst jag är inavel, men du raggar ju på din syster, hälften inne/ men att dissa en karaktär ifrån din favoritfilm var jävligt osmart/ det här e provsmak, jag lovar det kommer fort som en gokart/ grabben, du hinner inte blunda innan du är krossad i dissen/ ja jag droppade shittet o plockade vinsten men hoppas på inget/
RÖSTA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|