Jeffet vs LillMatte
-du är kort, du går runt i otp och tror du är nått-du tror alla visar respekt för dig men igen gör de bara på skojj!-du vill ha battle men det går ej för du får ej-du brukar slåss men du når ej upp för du är som en liten stump-jag är typ 20 cm längre än dig men du försöker endå som en liten 3-åring som går på tå.-du är 18 men ser ut som få,kanske ett litet kaxigt får (haha)-du är bög du har en kille. du är prec upp till hans kuklängd.-du får brudar som är 13-14 för dom tror inte du är äldre.
jag knullar så många vänta jag får nästan räkna / du får inga tjejer du är så äcklig med dina fräknar /jag ville battla för jag vet att jag vinner / jeff din lilla skit det är nog bäst att du springer/ vad snckar du om du snackar om respekt / alla vet att jag vinner dig lätt /din lilla skit unge /du får inga tjejer så du runkar till en p-rulle /
Jag tyckte att lillmatte hade skönare rader helt enkelt med bättre rim.Vote; Lillmatte
Vote: Jeffet
spelar ingen roll för du vann me 5-0 ändå^^ peace
jag vet men endå
jeffet,du e en fjant,asså DET,ett Jeffdödsförklarad snart,fastän dom sejer att döden keffbryter dina ben så du kan inte ens gå runtrespekt e nått som går förbi dej lugntdu vill ha battle,men battle vill ej ha dejför battle har dignitet,fattar du,okej?när du ''slåss',blir du bara slagendu e arton,gangsta wanna be,men aldrig brutit lagendu e avundsjuk för han e en bög o får brudar ändålogiken saknas,dina battle skills likasådu battlar o grejer med negativ meritdrf blir hip hop av med dej som om du vore celulitjag var tvungen......;)