JayIse vs. Danzel [12 bars, svenska]
JayIse vs. Danzel!
12 bars Svenska Först till 7
JayIse startar: jag möter Danzel i världens största strid// jag har ögon jag såg att din mamma sitter bredvid// här ska det skäras med Ollon och människor// och döda din farmor och några kor// jag fuckar dej så du tappar taget// knuffa dej ut ur laget// nu är du inte mer medlem// för du glömde betala sedlen// haha,din motha fuckers fattig lapp// du är så keff så man inte kan beskriva// seriöst..mannen du kommer "nog" aldrig göra en skiva// du tappar takten// när jag dödar dej i denna slakten//
Danzel svarar: Ey, mannen jag vet inte riktigt vad de e du vill!// Sorry, du såg fel de va DIN mamma som satt mig intill!// Jag rappar som Asa, och alla andra gudar!// Du glor på mig me fasa när jag snor dina så kallade "brudar"!// Asså shit, varför kom du hit, ta å gitta!// Känn när jag kickar, kickar å kickar å slickar din flickväns fitta!// Eller vafan, vettefan om du har nån!// Här, jag har flera, du kan välja en utav dom!// Du kan typ sere som ett, hmm, tröstpris!// Jag ger dig henne delvis för att jag tycker denna battlen är fett orättvis!// För jag e ju bättre än dig, varför kom du ens hit?// Här grabben, ta den här tian och köp dig ett liv, peyz!// Vote! Inga kompisvotes!
Yooooo, Danzeeeeeel! Västerort foh Life!
|