Onlynicole VS VHellgren Onlynicole:ooh visst en vh Schizofren till...skulle du knäcka mej med dina rim. good lock.or not, du e lika feg som åsnan själv. det är hemskt att du ville battlas mot en tjej...gåhem ta dina skämt... du vågar kknappt sajja hej.en ortrolig bög kännd i bögarnas hoes en smäll räcker för dej.du går hem gråter till din mamma som inte kan gå.hon jag putta i diket i förgår.ska sluta slösa tid på dej ditt fån, skulle battla dej och inte skriva en sång.tack för denna gång hejdå vi ses nån gång.
peace känn dej knäckt lite ;)VHellgren:Fyfan, du måste vara hög, du är den första tjej jag träffat som är bög!//Det är klar att du tror jag är Schizofren, för när jag battlarlåter der som att jag är två mot en.//Haha, sluta spela hjälte och försöka göra hjältedåd för redan efter två rader har du slut på ditt ordförråd!//Som en nekrofil leker du med döden, jag är som en missiloch du som värsta jävla nörden!//Du börjar snacka om min mamma, hon går fortfarandehem varje dag, men om dina låtar kan jag inte säga detsamma!//Och det där är ingen jävla diss, och du är en jävla nörd,det där är en lovesong men jag erkänner, den gör migfaktiskt rörd//Du är ful och äcklig som en fet jävla gris, och jag ägerdig så mycket att jag har ägarbevis!//Nu har jag sänkt dig och din jävla sång, så jag hoppas verkligenatt jag slipper se dig någon mer gång!//(PS. Du borde battla muntligt för skriftligt blir det ju bara stavfel, du har ju i alla fall plats för studion i din mammas bakdel! Haha)Först till 5 och inga jävlakompisvotes nu..
V; VHeöllgren!Förstår inte riktigt vilket i onlynicoles "diss" som ens rimmar ?^,^
Najj najj ja vill inte ha mer röster..