mvh vs vikkO -(10 rader, svenska)- - mvhTitta noga mayn, kan du se budskapet?Du är som blommor på sommarn, helt utslagenDu borde satsa på slutet, som i porrscenerDÖ!Efter ett ton ether känns de som feberVille du battla, du rappar som grönland, ÖÖÖÖMedans jag kör så du blir slaktad o dödadDet är ordvalen som gör mej så storslagenPennan är mordvapnet o battlen blodbadetVisst, du är gangster och kör thugshitDå kan du förövrigt komma till Jönköping- vikkOblommar upp året runt och du visnar snabbtdu är som en cp tjej i snöbollskrig, du missar alltjag tar din flickvän och härmmar tv 1000 efter tolvhon ser mer ut som en barbara utan nån kontrollvisst "mayn" du får stå där och vara storslagenmen när jag öppnar mun blir du bara stort slagenmin nivår är så bread att jag är min egna konkurentinte ens widescreen kan tolka min egen kompetensdin nivå är så låg att jag behöver en utrikes konsulentoch även om du hatar mig räknas du in som min konsumentförst till 7 votes.peace
V: vikkO , skönare rader, större ordförrad och flöt på bättre.
jag fattar inte varför ni wajnar på att han la en p-line om en brud.sånt är ju bara roligt och alla här inne fattar förhoppningsvis att han inte var överdrivet seriös med det.
Mvh hade för mycket "standard mall" utskrivet över sin text medans vikkO gav ett bra svar med lite mer softistikerade ord. bara tvungen att fråga; "du rappar som grönland, ÖÖÖÖ" - var finns meningen i det?Vet att denna battle är klar, men ville lämna svar.