Danzel VS CH
Danzel C_H jag battlar, helt okänd!// Kom ner till Västerort, här kallas jag legend!// Allt du gör e att stamma, kan inte ens rappa!// Jag kommer hem och snor din mamma och blir din styvpappa!// Jag uppfyller orden precis dom Ken sa: Mitt hem blir ditt hem, en vacker da!// För att om nån da så kommer du att bli min slav!// Att du hittade Whoa va ett stort misstag, gör dig till manshora och skickar dig till Prag!// Rullar upp mitt lag och väntar sen ett tag, sen när du har svarat så dödar vi dig me ett fjuttigt jävla slag!//
CH danzel du kommer aldrig bli nån legend du kommer alltid till att vara okänd// hip hop och rapp är inte din sak du kan i stället slicka jonas gardell i hans bak// bolibompa.se är nog mer din smake du kan ju tita på teknat för de är då du brukar få stake// Du är bara fake en dålig rappare som inte kan skriva din egna texter. så lägg av me rapp och gå i stället tillbaka till skolan igen poindexter// Du har inte nåt lag du är bara ensam och svag och 5 timmar försenade me dissen de var ett tag// och sluta me hip hop och battle idag. för du är värdelös och försök inte härma mig för du kommer aldrig bli som jag//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|