Manoneish VS Hjalle
Manoneish
här kommer jag me min diss// du kan inte komma in till whoa å luktar piss// aa jag tar dej 17 bast // du kommer in till whoa o ligger med en kvast// för du hittar ingen tjej du kan knulla// hur många förungar har dej som pappa o mamma som bulla// hahah nu e du allt kneckt // hjalle hjalle hjalle e du me när jag startar filmen beck// nej nej jag e hatad o heter hjalle// aaj ajj min tjej pangade av min balle// nu ligger du hemma o gråter // händerna på golvet o dina föreldrar låter// skalle av store 17 basten// över detta jör jag dissar dej hjalle o sjär kuken av min balle//
Hjalle
Lill killen spelar farligt i anfallszon Du borde sett att du bråkar med fel person Jag skriker HJÄLP, när du skuter med dina nödrim Haha, för fan grabben bara försvin Idioter som du utmanar mig vecka effter vecka Så du är bara ännu en som jag måste knäcka och däcka För du kommer aldrig vinna, det komer inte ske Du kan inte rapp, du kommer aldrig göra succe Wannabe, med alldeles förstora kläder Och har på dig gaystring i läder Du dricker en 3,5, tittar bort och börjar att spy Nu ångrar du att du utmanade kungen från Visby
Försten till 7
Lycka till Manoneish!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|