Alla hjärtansdag rhymes [cypher, minst 8 bars]
Jag ser dig jag smälter du får mig att brinna, Jag ser dig jag välter du får mig att försvinna.. Jag domnar av domnar bort, du har nästlat in mig i en labyrint i kärlekens fort.. Jag är fast, inflätad i en kärlekshistoria, Inlindad i bomull i ditt hjärta, där bor jag. Jag har trängt mig in, och hoppas att få stanna. Mina känslor till dig är riktiga, sanna. älskar dig för evigt, tvivla aldrig på mina ord, Du är ett mirakel, en ängel på denna jord. köss o göll.. pussi puss.. :D Langa några lines, för kärlekens skull.. :)
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
Ett år sen vi blev ett par Blickat till baks, det var härlig dar Men jag gjorde mitt livs misstag Känns tungt nu, för varje andetag Trode att det fanns nån anna för mig Men vissade sig , att det var du som var rätt tjej Saknar dig nu på alla hjärtans dag Känns jobbigt nu när sorgen tar övertag Hörde att du fått en ny Klumpen i magen känns tung som bly Du skiter i mig nu, tycker jag kan stå mitt kast Att jag kan klara mig själv, bära all min last För jag dumpade dig, när det var som bäst Ångrar allt nu, undrar vad som händer här näst Hoppas du kan öppna öggonen för mig, som en gång fanns Åtminstond ge mig en sistta chans , dansa en sistta danns ------------------- Så, skrev ihopp lite snabbt, för man måste ju skriva nånting på självast alla hjärtans dag.. Det är inte sant det jag skriver men det kunde ha varit:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-02-14 14:34
if love is a game, that u all like to play then FUCK IT, all it's bringin me's pain but I guess it got its ups and downs one minute u think love is fun.. the next minute u feel like u've got all fucked around does it really has to be that hard to feel loved, just once? but sure, happy valentines day, I'll never get some answers"- I've never recieved love, that's why love is hard to handle.." .. gah
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Tårar ner för kinden jag känner smaken av salt För den 9/9 var dagen då Malin blev mitt allt Höll kanske i en vecka men jag är tacksam endå För det Malin gav mig får bara upplevas av få Så jag kan knappast klaga jag får ju var din vän skicka roliga sms och prata på msn Vi har roligt tillsammans byggt upp en evig vänskap För du kommer alltid vara bäst för här finns inget hat Du fick mig vara mig själv något som inte är lätt Och jag kommer möta många fina men du kommer alltid vara nummer ett
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
Igår när jag somna så hade jag hoppats att vakna
Typ nästa vecka, så jag hade varit borta i dagar.
För fan, att man orkar gå omkring och le mot världen
O ge tjejer choklad.. Hon har fått nog.. Den feta jäveln
Gör det regelrätt.. och konstigt nog blir det spegelvänt
För det enda kärleksbrev jag fick va en varning.. från CSN
Så tack så jävla mycket, FAN! Jag hatar att älska
För blir alltid samma sak. Nån bitch som vill ta mina pengar!
Och tamejfan lyckas dom, horor. Så lyssna mina vänner
Har faktiskt fått en kyss idag... och gick ifrån henne med herpes
I Hate U!
Det där pirret i magen, gör att du verkligen förtjänar den fina chokladen.. Och du förstod väl, att ett bud med rosor signerat med dom där ljuva orden skulle bevisa min kärlek till dig.... Så.. Tacka gud för att han skapade dig... alltså jag pratar om mig, jag har bara mig själv och vi är det starkaste laget, vi är nånting jag älskar så länge jag känner så... kan inget komma emellan...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Djureri är en väldigt djup man. Skön text.
du får mig rysa varje gång du håller mig nära och du har fått mig skriva massa sånger i din ära du har ett leénde som smälter mig sakta men du förtjänar bättre, säg mig känner du samma det pirrar i min mage, och fjärilar som kittlar om kärlek är sjukdom är jag säkerligen smittad du är det ljusa.. du är det mörka du är tanken som förbättrar mina drömmar nu har det gått ett år, och jag har samma känsla kvar så ta min hand och håll den hårt, på alla hjärtans dag
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
Dagen går och tiden bara rinner förbi,/ Kärleken är ett påhitt som jag inte finner mig i./ Tänk efter på alla dom som har sina hjärtan brutna,/ När de ser alla lyckliga par som går runt de kanske beslutar,/ Att ta det där sista klivet från en tågperrong,/ sin balkong, jag lägger ut kärlekens smärta i en sång./ kanske är en bra dag för de kära, ingen jag klandrar./ men ensam fortsätter jag på livets stig och vandrar/ Pz .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oh min vackra flickvän/ som är fett känd bland alla snubbar i mitt län/ det är hon som försökte bli packad på 2liter svagdricka/ men hittades sedan, medvetslös hängandes i en gatlyckta/ vad gav jag dig idag? jo. ett packet kritor och 1 st ritblock/ det var en fin sort, dyrt var det, ca; 29,19/ jag förstår älskling, jag ska gå, jag börjar bli tjötig/ vi ses nästa vecka i " en annan del av köping"/ hmm..^^,
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
När jag tänker på dig, hjärtat, blir mitt liv lätt som en vingfjäder Men du dumpa mig idag, och med det försvann min livsglädje. Jag gav dig äkta kärlek men du sårade mig, vad fan hände? När du ringde mig och sa.. 'jag vill bara vara vänner'.. Jag gav dig örhängen, choklad, parfym och ett dussin rosor Jag kollar på bilden i hyllan, var det äkta glädje på det där fotot? .. har min kärlek vuxit större medan din sakta vissnat? Vad gjorde jag för fel? är jag för ful eller bara glömt att lyssna?Jag älskar dig fortfarande :)
14e februari, jag har ingen att dela dagen med, hon lämnade mig, jag vill inte känna såhär, hjärtat brister, kom tillbaka du har din plats kvar, här i sängen bredvid, där du legat alla dar, det tog slut, vi var tillsammans stog varandra nära, snälla gumman, det får inte sluta såhära, när vi var så kära, så, du menar att det är nu det tar slut? nu det tar slut för alltid? kom ej tillbaka för ett skjut, för jag har känslor, och dom kommer finnas där, i mitt hjärta här, du är förträngd gumman jag mår bättre jag svär